Afspraken Pastoraal team betreffende misintenties

Het pastoraal team heeft onderstaande afspraken gemaakt  betreffende de misintenties, die zijn opgegeven voor Pasen, en ook met de misintenties voor de zondagen erna.

In de online-viering uit Ommen op Paasmorgen en op de zondagen worden gelezen:

1. De eigen intenties van de geloofsgemeenschap van Ommen.

2. De intenties, die mensen per mail aan Ommen hebben opgegeven, en waarvoor ze ook betaald hebben.
Deze mogelijkheid geldt voor alle mensen uit onze parochie.

Men kan de intentie doorgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en € 8,- overmaken op reknr. NL 03 RABO 034 89 23 066       t.n.v. St. Brigitta en o.v.v. misintenties.

3. De wel in de online-viering gelezen intenties worden afgesloten met een bede, dat we ons ook verbonden voelen met alle     andere intenties, die vanuit onze Emmanuelparochie voor deze zondag zijn opgegeven.

We bidden dat al onze dierbaren in Gods vrede mogen zijn en om kracht en moed voor allen, die zich met hen verbonden         voelen.
De geloofsgemeenschappen kunnen dan deze intenties, waar we in de viering naar verwijzen, vermelden op hun locale             website en/of vermelden in hun parochieblad.

4. Zo mogelijk worden ook de jaargedachtenissen, die al eerder bij de locaties zijn opgegeven, in de online-viering gelezen.       Deze namen worden door het secretariaat doorgestuurd naar het secretariaat in Ommen.

5. Zodra we weer in alle kerken kunnen vieren, maken we een ‘inhaalslag’ van nog te lezen intenties.

Dat wil zeggen: de opgegeven maar nog niet gelezen intenties verdelen we dan over verschillende opeenvolgende                   zondagen.