Plechtig Lof H. Kruisverheffing Raalte zondag 6 oktober 2019

In de Broederschapskerk H. Kruisverheffing te Raalte is op zondag 6 Oktober een Plechtig Lof.
Dit Lof wordt gehouden als afsluiting van de jaarlijkse Processiebedevaart in Kevelaer
De titel van deze bedevaart was: “ Heer, naar wie zouden wij gaan”. (zie het vorige parochieblad)

Aanvang van het Plechtig Lof is om 19.00 uur
Vanaf 18.30 uur is de kerk open, waar de muziekvereniging Sint Cecilea uit Heeten u zal verwelkomen met hun gemaakte muziek.
Het gemengd koor van de Basiliek Kruisverheffing samen met het samengesteld koor van de parochies Ommen en Slagharen verzorgen de zang in dit Plechtige Lof.
Voorganger zal zijn: Hulpbisschop Monsigneur H. Woorts.

Wij hopen dat u met  velen aanwezig kunt zijn, samen met parochianen uit de omliggende geloofsgemeenschappen die ook deze uitnodiging ontvangen.

Uw Broedermeester.