Vooraankondiging “Op adem komen” in de Tentviering

Het duurt nog even maar dan barst het Sukerbietenfeest in Lemelerveld weer los!
En natuurlijk is er op zondagochtend 18 augustus om 10.30 weer een Tentviering.
Het thema van deze oecumenische viering dit jaar is “Op adem komen”.
Hebben we een lange adem?
Is onze 24 uurs economie een wedstrijd geworden?
Hoe blijven we in balans?
De voorgangers in deze viering zijn pastor Joop Butti samen met de werkgroep tentviering die bestaat uit mensen vanuit de H. Hart Kerk en de Brugkerk uit Lemelerveld.
Het is een viering die laagdrempelig is en waar altijd veel mensen op af komen.
Jaarlijks wordt er door de voorgangers een sketch opgevoerd om het onderwerp van de viering op humoristische wijze uit te beelden, ook dit jaar gaat dat weer gebeuren. Het muzikale deel van de viering wordt afwisselend ingevuld door het koor Palet uit Luttenberg en samenzang begeleid door Miranda Temmink. De uitgekozen liederen passen precies bij het thema van de viering. Tijdens de viering worden op een zeker moment alle aanwezige kinderen uitgenodigd om ons te helpen met ballonnen opblazen. Dus bij deze alvast een oproepje: Kinderen, we hebben jullie hulp nodig, dus kom naar de tentviering. Hoe meer kinderen, hoe meer ballonnen we kunnen opblazen en ophangen, hoe groter de vreugde.
Na de dienst is er gezamenlijk koffiedrinken.
Zet deze dag alvast in uw agenda.
U bent van harte welkom!