Heilig Hartfeest 30 juni 2019!

Op zondag 30 juni a.s. viert onze geloofsgemeenschap het feest van onze naamheilige, het Heilig Hart van Jezus.
Na de viering van 9.00 uur wordt iedereen uitgenodigd voor een gezellige bijeenkomst in het parochiecentrum.
Tijdens dit samenzijn wordt er traditiegetrouw aandacht besteed aan de vrijwilligers die al heel lang actief zijn voor onze geloofsgemeenschap.
Dit jaar hebben we vijf jubilarissen, die zich al 25 of 40 jaar voor onze parochie hebben ingezet.
Theo Koggel heeft zich al 40 jaar verdienstelijk gemaakt in allerlei werkgroepen en met veel onderhoudswerk aan de gebouwen.
Annie Dragt, Frans Koerhuis, Hein Velthuis en Ingrid Heerink hebben zich 25 jaar “druk gemaakt”  in onze geloofsgemeenschap.
Dat varieert van werk in het parochiecentrum tot en met “de buitendienst”, zoals het parochieblad thuis bezorgen en helpen bij de tentviering.
Ingrid Heerink kan zondag niet aanwezig zijn, zij zal op een later tijdstip de oorkonde overhandigt krijgen.
We hopen dat er veel parochianen aanwezig zullen zijn om de jubilarissen te bedanken voor hun inzet en samen een toost uit te brengen op hen en op onze geloofsgemeenschap.
Zo kunnen we laten merken dat we samen parochie zijn. Het weer zal er vast ook aan meewerken dat het een zonnige zondagmorgen mag worden.