Koorzangers gezocht!

In 2013 werd door de Raad van Kerken Lemele-Lemelerveld een U2 dienst ten gehore gebracht, en in 2016 het project ‘100% NL’ .
Mede door deze successen zal er opnieuw een gelegenheidskoor samengesteld worden voor een nieuw project: thema: ‘All you need is love’.
Deze uitvoering is gepland op 9 en 10 november 2019.
Het koor zingt liederen van de Beatles.
Het is de bedoeling dat er al in juni begonnen wordt met de repetities. De repetitieavonden zullen gehouden worden op de dinsdagavond, van 20.00 – 22.00 uur, in de Brugkerk te Lemelerveld. Inclusief koffie en thee in de pauze.
Totaal zullen er 15 repetitieavonden zijn.
Wacht niet te lang met aanmelden. Het koor zal bestaan uit 80 leden en….vol is vol! We rekenen erop dat je elke repetitieavond aanwezig kunt zijn.
Voor de onkosten wordt een kleine vergoeding gevraagd van €15.00.
Repetitie data in de Brugkerk: 4, 11, 18, 25 juni,  2 en 9 juli, 3, 10, 17, 24 september, 1, 8, 15, 29 oktober en 5 november (in de Heilig Hartkerk)
Generale en uitvoering op 9 en 10 november in de Heilig Hartkerk.

Dus, vind je het leuk om een keer in een koor mee te zingen, geef je dan op bij  Monique Vetker voor 1 mei 2019, via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Geef dan ook even aan welke zangstem je hebt, alt, sopraan, bas of tenor.