Vastenmaaltijden in de Brugkerk

U wordt uitgenodigd om in de 40 dagen vóór Pasen, op 1 of meer avonden deel te nemen aan een vastenmaaltijd in de Brugkerk. Het zijn in totaal 6 avonden, en wel op de donderdagavonden 7, 14, 21 en 28 maart, 4 en op 11 april.
Deze maaltijden zijn vegetarisch en sober, maar zeker lekker en voedzaam.
Onder leiding van Mieke Maletzky bereiden we samen om 18:00 uur de maaltijd voor en dekken we de tafel. Om 19:00 uur gaan we aan tafel. Als u niet kunt of wilt helpen voorbereiden is dat geen probleem! Na de maaltijd ruimen we met elkaar alles op en eindigen we met koffie of thee.
Wel wordt er een vrije gift gevraagd!
In verband met inkopen is het wel gewenst dat je je opgeeft. Dat kan bij Herma Schepers, telefonisch 0572-372707, of per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ook kunt u zich opgeven door dit op de lijst in te vullen in de voorhal in de Brugkerk.
Werkgroep 40 dagentijd Brugkerk