Afscheid Thea Roozendaal

Afgelopen maandag 12 november heeft Thea Roozendaal afscheid genomen als webmaster van onze parochiesite.
Sinds de oprichting van de site is er een begeleidingswerkgroep bestaande uit Wouter van de Vegte onze websitebouwer en technische man, Raymond Ruiter en Thea Roozendaal als webmasters, Jan Jansen Holleboom en Leo Broeks.
Dit team zorgt ervoor dat de website optimaal blijft voldoen aan haar doelstellingen, nl snelle informatie voorziening van nieuws en  achtergrond informatie mbt tot onze kerk.
Na het overlijden van webmaster Jos Kroes, is Thea erbij gevraagd om mee te helpen om nieuwsberichten te plaatsen. Dat maakte adequate berichtgeving minder kwetsbaar.
Omdat Thea nu een andere baan aanvaard heeft, heeft ze aangegeven te weinig tijd te kunnen vrij maken om de berichtgeving op tijd te kunnen plaatsen.
Daar hebben wij alle begrip voor. We hebben haar bedankt voor haar inzet en de prettige samenwerking.
Onze site wordt dagelijks gemiddeld 200 keer bezocht en heeft op jaarbasis meer dan 100.000 bezoekers. Ze voorziet duidelijk in een behoefte en daar zijn we trots op.
Graag willen we weer een vervanger voor Thea, die kan helpen met de plaatsing van de berichten. Er zijn tegenwoordig genoeg mensen die vaardig zijn met de computer en internet.
Lijkt het je wat om wat te doen voor onze geloofsgemeenschap en mee te  helpen om de kwaliteit van de berichtgeving te verbeteren?
Neem dan contact op Leo Broeks via email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of op 06-23715454