Gaat onze kerk dicht?

Deze vraag houdt vele parochianen, zowel in Lemelerveld als daarbuiten, bezig. Daarom besteden we aan dat thema veel aandacht in onze jaarlijkse parochieavond die gehouden wordt op donderdagavond 29 november. Aanvang is 19:30 uur.

Natuurlijk besteden we op die avond aandacht aan de “standaard agendapunten” als mededelingen, financiën en beheer, maar na de pauze gaan we, samen met onze deskundige Eddy Oude Wesselink dit thema behandelen. Daarbij komen onder andere de uitkomsten uit de interviews die Eddy gehouden heeft, aan de orde.

Klik hier om de agenda van de Parochieavond te lezen.

Overigens, de agenda voor die avond zal ook worden geplaatst in het eerstvolgende parochieblad. Daarnaast zullen een aantal kopietjes van de agenda en van het verslag van de parochieavond van vorig jaar klaarliggen.

Tot 29 november!