Parochieblad via email

Na de oproep via de kerkbalansbrieven om het parochieblad via email te ontvangen, omdat de nieuwe AVG privacywet het vrij beschikbaar stellen van het parochieblad via de website verbiedt, hebben zich circa 130 mensen hier gehoor aangegeven. Het was eerst wat gedoe om alles in goede banen te leiden en uit te zoeken wat een werkbare situatie was, maar nu is het zover. Na de testfase zullen er nu aanmerkelijk minder papieren versies de deur uitgaan. De bezorgers hebben nu een aangepaste lijst gekregen. Dit bespaart bezorgtijd voor de vrijwilligers en de kerk natuurlijk drukwerkkosten. Hartelijk dank voor hiervoor.
Natuurlijk blijven we de papieren versie gewoon maken voor de mensen, die het blad niet willen of kunnen lezen via de computer.

Met vriendelijke groet Leo Broeks