Aanvang schilderbeurt Kerk 3 november!

Zaterdag 3 november zal er een begin gemaakt worden met het schilderen van de kerk.
Een onderdeel ervan is ook het pleisterwerk dat vooral achterin de kerk en onder de toren af en toe behoorlijk gehavend is door vocht. Daar is onder leiding van Theo Koggel al een begin voor gemaakt met de vrijwilligers.
Zaterdag gaan de banken aan de zijbeuken eruit om ruimte te maken voor steigerwerk. Ook dit doen we met vrijwilligers.
Voorin de kerk zal er gewerkt worden met een hoogwerker. Rondom het orgel wordt een steiger gebruikt.
Ook allerlei voorwerpen in de kerk zullen tijdelijk moeten verhuizen.
Daarna kan de Firma Lenferink aan de slag. Half december (in week 50 staat de schoonmaak gepland) hopen we alles weer klaar te hebben.
De vieringen zullen in het parochiecentrum gehouden worden tijdens de schilderwerkzaamheden.
Wilt u ook een paar uurtjes helpen komende zaterdag? U bent van harte welkom. We kunnen de extra hulp goed gebruiken.

De locatieraad