Tentviering tijdens sukerbietenfeest

De viering is op zondagochtend 12 augustus om 10:30 uur op het feestterrein in Lemelerveld en wordt georganiseerd door een groep mensen vanuit de H. Hartparochie en de Brugkerk uit Lemelerveld.

De voorgangers van deze viering zijn dominee Kees Benard en pastor Gerard Noordink. Het is een viering die laagdrempelig is en waar veel mensen op af komen. We weten ondertussen van de laatste jaren dat de voorgangers een sketch doen om het onderwerp van de viering op humoristische wijze uit te beelden. We zullen ons dit jaar ook weer laten verrassen, want een sketch komt er weer in.

Het muzikale deel wordt dit jaar verzorgd door Muziekvereniging Polyhymnia en het duo Elien Meijer en Raymon Arnold.

Normaliter wordt de viering goed bezocht door zo’n 600 personen. Veelal gezinnen, maar ook campinggasten, iedereen is welkom.