Communicatie

Niets moeilijker dan dat. Ons parochiecentrum wordt veel en door velen gebruikt.
Niets mis mee, daar is het voor bestemd. Maar dit vraagt wel veel afstemming als het druk wordt met bijeenkomsten. Vooral als er niet reguliere bijeenkomsten zijn.
Ieder wil toch graag een plek en eventueel van een kop koffie voorzien worden. De laatste tijd komt het regelmatig  voor dat de dames van het beheer voor verrassingen staan.
Meestal kan dit dan nog wel opgelost worden, maar het geeft irritatie en soms extra werk waar geen rekening mee is gehouden in de eigen verwachte planning.
Irritaties geven een slecht humeur en een slecht humeur geeft weer irritaties bij anderen die geen weet hebben van wat er speelt of wat er op het beheer af komt. Dat willen we niet. Het parochiecentrum moet voor iedereen een gastvrij verblijf zijn.
Daarom wil ik iedereen vragen meer met elkaar af te stemmen en bijeenkomsten in de agenda te zetten of op te geven bij Riky Brok of Annie Dragt, zodat ook zij vroegtijdig weten wat er naar het parochiecentrum komt. Het komt teveel voor dat ze via parochieblad, website of de Lemelervelder  vernemen dat er een extra bijeenkomst in het parochiecentrum is. Riky en Annie zijn te bereiken op telefoonnummer 0572-372023 of email : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  en  telefoonnummer 0572-372670 of email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Met een goede communicatie loopt alles veel soepeler en leuker. Laten we daar met elkaar aan blijven werken en alert op blijven.

De locatieraad.