Hulp gevraagd

Dus, laat u niet weerhouden en neem contact op  met Gerry Boxebeld (tel. 371259). Mochten er mensen zijn die liever op een andere morgen willen helpen of zou u in tijd van nood willen helpen, dan zijn we ook al heel blij. Bel Gerry gerust. Met meerdere mensen ben je niet zo vaak aan de beurt en vele handen maken licht werk.

Ook bij de groep die zorg draagt voor het schoonhouden van ons kerkgebouw kunnen we nog wel wat mensen gebruiken. De werkzaamheden gebeuren niet op een vaste dag maar gaat in onderling overleg met de groep die aan de beurt is. Wilt u uw steentje bijdragen aan het in stand en schoon houden van ons kerkgebouw, neem dan contact op met Lies Akkermans (tel. 372003), zij kan je meer vertellen over dit werk.