Boerderijviering

Wij zijn een deel van het leven en erkennen onze plaats in de schepping. Door de eeuwen heen zijn we steeds bezig om het leven naar onze eigen hand te zetten. Zoals met het bewerken van het land en de verzorging van de dieren. Daarbij moeten we ons geregeld buigen voor zaken die we niet in de hand hebben. De dienst begint om 10.00 uur met koffie. De werkgroep Kerk in Platteland organiseert deze viering, die geleid wordt door pastoraal werkster Marga Kleinovermeen. Na de dienst is er gelegenheid om de Marshoeve van de familie Mars te bezichtigen. Een manege en de zorgboerderij die zich inzet voor kinderen, jongeren en jong-volwassenen die beperkt worden in hun sociaal emotionele contacten. De werkgroep Kerk in Platteland nodigt u hiervoor van harte uit.