Nieuw administratiesysteem

Hebt u al ervaring in dit systeem en wilt u zich ook inzetten voor onze locatiegemeenschap meld u dan aan! Maar ook als geen ervaring heeft maar iets wilt leren en van een uitdaging houdt mag u zich aanmelden. De functie van penningmeester is een belangrijke taak om Heilig Hartkerk te behouden voor Lemelerveld. Zoals in eerdere berichtgeving aangegeven wordt deze taak met hulp van meerdere personen in de uitvoering bij gestaan. Mijn hoop is er nog steeds op gevestigd, dat er nieuwe man of vrouw deze van mij zal overnemen. Meer weten?. Mail of bel mij! Ik zal u graag bijpraten.

Met vriendelijke groet,