Mariabedevaart Kevelaer 2017

Het ochtendprogramma bestaat uit een processie vanaf het marktplein in Kevelaer naar de Antoniuskerk m.m.v. muziekvereniging “Bergklanken” uit Luttenberg.

Daarna is er een Eucharistieviering in de Antoniuskerk waar de zang verzorgd zal worden door het koor van de geloofsgemeenschap H. Cornelius eveneens uit Luttenberg.

Na deze viering gaat men met m.m.v. de muziekvereniging door de hoofdstraat naar de Genadekapel waar de Processiekaars zal worden geplaatst. Maria zal hier een groet worden gebracht met een lied.

Hierna heeft men ruim de gelegenheid om koffie te drinken en/of te lunchen.

’s Middags is er de Kruisweg in de Basiliek. Bij goed weer kunt U kiezen deze Kruisweg te bidden in het park.

Als afsluiting is er om 16.30 uur een Plechtig Lof met alle aanwezige Nederlandse processies en medewerking van de aanwezige koren.

Een bedevaart is pas geslaagd als je wordt gesterkt in je geloof.

Wij hopen ook dit jaar weer met een groep enthousiaste parochianen van de “Emanuelparochie” deel te kunnen nemen aan deze bedevaart.

Toezegging deelname pastores(tot nu toe bekend); Pastoor J.Baneke (H.Kruisverheffing Raalte) en Pastor Lonneke Gunnink.

Voor meer informatie; zie poster achter in de kerk.

Opgave: graag vóór 27  AUGUSTUS.(programma en eigen bijdrage € 25,-), bij A.van Middelaar, Vennenbergw. 2, Dalfsen. Tel: 0529-467964 of H.Hart parochie L’veld.