Kerkendag Overijssel

Het belangrijkste doel van Kerkendag Overijssel is kennismaken met elkaar en met Abdij Nieuw Sion. Vanaf 10.00 uur gaat de poort open en om 10.30 uur begint het programma. Er is de mogelijkheid om aan een rondleiding mee te doen, er zijn thema ontmoetingen in de binnentuin(graag zelf stoelen of kussens meenemen), en er is een gezamenlijke getijdenviering met het middaggebed. Voor rondleidingen(o.a.  door de unieke Berceau) graag opgeven, voor ochtend of middag. De Kerkendag duurt tot 15.00 uur, met uitloop tot 15.30 uur. Vanwege de onkosten wordt bij de poort een deelnemers bijdrage van 5,- euro gevraagd. Koffie, thee en deelname programma zit daar bij in. Graag opgave per persoon of per groep via:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het Platform Kerken Overijssel bestaat sinds september 2014 en is opgericht voor alle kerken in Overijssel. Diverse gemeentes in Overijssel zitten in de overgang van een Raad van Kerken naar een breder Platform van Kerken. Er ontstaat daardoor meer een netwerkorganisatie, gericht op thema’s( zoals vluchtelingen, kerkgebouwen, pelgrimsreizen), ontmoeting, speciale vieringen en werkbezoeken.

Van harte wekom in de Abdij Nieuw Sion- Vulikenweg 6- Diepenveen

Uw opgave graag naar : platformkerkenoverijssel@gmail.com

Namens het Platform

Mink de Vries