Eerste Heilige Communie 2017

Dit schooljaar zal de Eerste Heilige Communie viering plaatsvinden op zondag 7 mei 2017 in de Heilig Hart van Jezus kerk.

Als u als ouders besluit uw kind de Eerste Heilige Communie te laten ontvangen kunt u uw kind hiervoor opgeven per mail bij Sandra Groote Schaarsberg, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en bent u van harte welkom op de informatie avond op dinsdag 10 Januari 2017 om 19.30 uur in het parochiecentrum.

Tijdens deze informatie avond wordt u geïnformeerd over de inhoudelijke zaken rondom de EHC en over de praktische zaken. Ook zal er wat over het project worden verteld.

Ook als u nog twijfelt, bent u van harte welkom op de informatie avond en kunt u uw kind alsnog opgeven.

Voor het ontvangen van de Eerste Heilige Communie is het noodzakelijk dat uw kind is gedoopt. Mocht uw kind nog niet gedoopt zijn, wilt u dit dan bij de opgave doorgeven?

Werkgroep Eerste Heilige Communie