Uitnodiging afscheid Riet Mulder-Borg

We nemen als Emmanuelparochie afscheid van Riet in een speciale viering op

vrijdag 25 november 2016, aanvang 19.00 uur in de Hart van Jezus kerk te Lemelerveld,

Posthoornweg 6. U wordt van harte uitgenodigd voor deze afscheidsviering.

Na de viering bent u van harte welkom in het parochiecentrum waar een kopje koffie klaar staat en u persoonlijk afscheid kunt nemen van Riet.

Hopende u daar te ontmoeten.

Het bestuur en pastoresteam van de Emmanuelparochie

Indien u Riet iets wilt geven, dan graag  een gift voor het JMMF, het Jan Mulder Memorial Fund

De stichting, opgericht door Stephan en Riet na het overlijden op 51 jarige leeftijd van Jan Mulder, Karmeliet (zwager van Riet) heeft als doel  jonge Filippino’s te ondersteunen met studietoelagen en zoekt projecten die dichtbij het gedachtegoed van Jan liggen.

Dit jaar gaat het om een project in het Sierra Madre berggebied op het eiland Luzon. Hier wonen de Dumagats, een oude stam, een door de regering vergeten groep mensen met veel kinderen.

De school waar de kinderen nu naar toe gaan is een krot.

De stichting wil een nieuwe school bouwen, welke ongeveer 2000 euro kost.

Hiervoor onze aandacht…..tijdens de afscheidsviering zal er een deurcollecte zijn of een eventuele gift op   IBAN NL74ABNA0533627850 Stichting JMMF.

Voor meer informatie: www.janmuldermf.nl