Wandeltocht en huifkartocht Emmanuelparochie

In de Emmanuelparochie wordt sinds vorig jaar twee keer per jaar door één van de elf geloofsgemeenschappen een wandeltocht georganiseerd. Het doel van deze wandeltochten is dat alle parochianen uit de Emmanuelparochie elkaar in een ontspannen sfeer kunnen ontmoeten. De geloofsgemeenschap uit Ommen mag de tweede wandeltocht van dit jaar organiseren.

Speciaal voor u hebben wij een mooie wandeltocht  uitgezet op zondagmiddag 18 september. Voor de minder mobiele mensen onder ons is een prachtige tocht in een huifkar georganiseerd.

U bent vanaf 13.30 uur van harte welkom in het parochiecentrum naast de Brigittakerk. Na een kopje koffie of thee kunt u vanaf 14.00 uur kiezen uit de wandeltocht van circa 6 kilometer of de huifkartocht. Beide routes eindigen weer bij het parochiecentrum waar de mogelijkheid is om nog even gezellig na te praten onder het genot van een kopje koffie.

Opgave mag maar is niet perse nodig.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Ton Hoogenboom (06-33175370) of Ceciel Huuskes (0529-462272)

Graag tot zondag 18 september!