Kerkbalans 2016 van start!

Geachte parochianen,

Vanaf vandaag gaan uw wijkvertegenwoordigers op pad om de kerkbalansenveloppen rond te brengen. Het is de belangrijkste actie van het jaar voor onze kerk om de financiën op orde te houden. Volgende week komen ze de antwoordenveloppe weer op halen.Probeer deze zoveel mogelijk klaar te leggen, het is al een hele inspanning van onze wijkvertegenwoordigers om alles na te lopen. Mocht u ze gemist hebben kunt u de enveloppe bij hen aan huis brengen, maar mag u  deze ook in de brievenbus van het parochiecentrum doen. Ze komen dan vanzelf bij mij terecht. Op de nieuwe banner( hierboven op de website) is een knop “ informatie”, waardoor u op een aparte pagina komt met extra informatie  en over giften aan de kerk.

Komende zondag 17 januari tijdens de Raad van Kerken viering in de Brugkerk zullen als gezamenlijke kerken nog eens extra het belang van kerkbalans voor onze kerken aangeven.
Daarom is deelname van levensbelang voor de voortgang van onze activiteiten in en om de kerk.

Van harte aanbevolen!

Leo Broeks, penningmeester