• 150 jaar

Vrijwilligersnieuws

Parochieblad bezorging.

Lies Boerkamp heeft per 6 juni het bezorgen van het parochieblad in de ds. C. Keersstraat overgedaan aan Stien Koerhuis. Lies en Bertus blijven wel het parochieblad bezorgen in de ds. A. Vogelaarstraat, R.Koetsierstraat en de Kerkstraat.

Lies bedankt voor alle meters die je gemaakt hebt bij het bezorgen.

En een hartelijk welkom aan Stien Koerhuis die de lijst van parochiebladbezorgers weer compleet maakt. Veel mooi weer en plezier toegewenst tijdens het bezorgen.

Inzet vluchtelingen bij parochiewerkzaamheden.

Al een aantal maanden zijn er verschillende heren vanuit de noodopvang voor asielzoekers behulpzaam bij het tuinonderhoud en het onderhoud van ons kerkhof. Het met elkaar praten is nog wel eens een probleem maar met handen en voeten en een vertaalapp op de mobiele telefoon kom je een heel eind.

Sinds enkele weken komt er nu ook een mevrouw op de woensdagmorgen in het parochiecentrum helpen schoonmaken en voor de koffie zorgen. Zij beheerst de Engelse taal en heeft er zichtbaar plezier in.

Mooi dat we zo iets voor elkaar kunnen betekenen.