• 150 jaar

JeugdHart zaterdag 15 juni 2024

Op zaterdag 15 juni kwamen 16 kinderen naar het parochiecentrum voor het spel Duivelsgolf. We begonnen in het parochiecentrum met een korte inleiding en uitleg over het spel. Nadien zijn we in groepjes uit elkaar gegaan en op verschillende plekken gestart in de pastorietuin. Het was een spellencircuit met vragen en in iedere groep bevond zich een duivel of misschien wel 2. Maar wie de duivel was in het groepje dat wist niemand, daar moest je als groep achter zien te komen. Goed opletten want de duivel kon je zo uitschakelen. Nadien terug naar het parochiecentrum waar we allen genoten van pannenkoeken en poffertjes. Als verrassing ter gelegenheid van het 150 jarig bestaan van de geloofsgemeenschap was er een ijscokar van de Rosahoeve. Een ieder kon genieten van superlekker ijs. Rond 18.00 uur was de middag afgelopen en hebben we de kinderen van groep 8 vaarwel gezegd want die kunnen nu naar de tienerclub na de vakantie. In oktober plannen we weer een zaterdagmiddag van 16.00 uur tot 18.00 uur en dan verwachten we er weer een nieuwe groep bij, de kinderen die dan in groep 4 zitten. Je mag dan ook zeker een vriendje/ vriendinnetje/ neefje of nichtje meenemen. Welkom!
Jullie horen weer van ons!