• 150 jaar

Vrijwilligersnieuws

Parochiecentrum
We zijn heel blij dat er 1 vacature voor de woensdagmorgen (schoonmaak en koffie schenken in het parochiecentrum) ingevuld is. Diny Boxebeld zal nu in afwisseling met Gerry Boxebeld dit op zich nemen. Mocht er nog iemand zijn, die hierin mee wil rouleren, of b.v. eens per maand, dan zou dat mooi zijn. Opgeven kan bij Gerry Boxebeld (tel. 371259). En Diny, alvast hartelijk dank voor jouw toezegging.
Wijkvertegenwoordiger
Ingrid Brok is gestopt als wijkvertegenwoordiger voor de wijk Nieuwe Landen 1. Lichamelijke klachten noopten haar om met dit werk te stoppen. Drie jaar heeft ze zich als wijkvertegenwoordigster ingezet. Gelukkig blijft ze zich op andere fronten inzetten voor onze geloofsgemeenschap. Daar zijn we heel gelukkig mee. Ingrid heeft gelijk een nieuwe wijkvertegenwoordiger gezocht en gevonden in de persoon van Mariet Sibelt (R.Koetsierstraat 12B). En Mariet, op haar beurt, heeft Ria Zandman (Praamstraat 12) bereid gevonden om haar daarbij te helpen. Beide dames wonen niet in de wijk Nieuwe Landen maar kennen er wel de weg. Het komt dus vast goed. Ingrid, hartelijk dank en Mariet en Ria veel succes.