Uitnodiging parochievergadering en nieuwjaarsreceptie

In januari van dit jaar, 2023, hebben we voor het eerst een combinatie gemaakt van onze jaarlijkse parochievergadering en de nieuwjaarsreceptie. Dat is ons goed bevallen en dat willen we begin volgend jaar weer op die manier organiseren.
Langs deze weg willen wij u uitnodigen voor deze combi en wel op: donderdag 11 januari 2024.
Uiteraard zullen dan alle lopende parochiezaken aan de orde komen waaronder de eerste uitslag van de enquête die onlangs gehouden is. Na afloop van deze vergadering hopen we samen met elkaar een nieuwjaarsborrel te drinken en een toost uit te spreken op het nieuwe jaar wat voor ons ligt. Deze avond wordt gehouden in ons parochiecentrum en begint om 19.30 uur. Namens het locatiebestuur en pastoraatsgroep wensen wij u een hele goede jaarwisseling.

Johan Neppelenbroek
voorzitter locatieraad