Hulp gevraagd voor digitale kerkbalans

De werkgroep kerkbalans zal binnenkort weer starten met de voorbereiding van kerkbalans 2024. Naast de traditionele manier van verzending zijn er tegenwoordig verschillende mogelijkheden om een groot deel van onze parochianen digitaal te bereiken.

Ook wij hebben daar voorzichtige stappen in gezet. Omdat het een precair proces is om dit goed te doen, gezien de ervaring van vorig jaar, vragen we technische hulp van iemand die weet hoe één en ander goed en veilig gecommuniceerd kan worden. Lijkt het jouw een uitdaging om dat voor onze kerk te regelen, dan ben je van harte welkom.

Neem contact op met Leo Broeks email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel voor meer info 06 23715454