Concert VOICES in de Brugkerk te Lemelerveld

Zaterdag 10 oktober heeft het publiek in de Brugkerk in Lemelerveld genoten van een prachtig jubileum concert van VOICES.

Voor veel van de deelnemende zangeressen loopt VOICES als een rode draad door hun leven. Naast het plezier van het samen zingen is Vriendschap al 35 jaar lang de bindende factor van deze groep vrouwen.
Zaterdagavond werd d.m.v. zang, teksten, gedichten en beelden uiting gegeven aan wat volgens VOICES het begrip vriendschap inhoudt.
Er was in de uitvoering een goed evenwicht tussen al deze uitingsvormen.
Het enthousiasme van het koor werd door dirigent Mieke Bruins in goede banen geleid.
Drums, piano en gitaar vormden een goede ondersteuning van het koor, terwijl de beelden die werden geprojecteerd het geheel compleet maakten.
De zaal van de Brugkerk was redelijk gevuld en de aanwezigen hebben zichtbaar genoten van een goed en uitgebalanceerd concert.
VOICES wacht niet te lang met een volgend concert, want dit smaakt naar meer.