Een week lang meditatieve kwartiertjes van 17 tm 24 september

Een week lang ‘Meditatieve kwartiertjes’!
Van zondag 17 september tot en met zondag 24 september zenden de kerken van Lemele en Lemelerveld elke avond om 19.00 uur een ‘Meditatief Kwartiertje’ uit. Enthousiaste voorgangers en liturgen van de Heilig Hart kerk, Brugkerk, Ichthuskerk en de Lichtbron gaan in de kwartiertjes voor en belichten steeds een leuk deelaspect van het thema “Een kapstok vol mantels”. Ze bespreken hun kijk op ‘symbolische kledingstukken’ zoals die in de bijbel en het geloof voorkomen, met muziek, teksten of gedichten. Laat je verrassen door de veelkleurige inhoud klerenkast van de Eeuwige!

Alles is te volgen op kerkdienstgemist.nl, afgestemd op de Brugkerk te Lemelerveld. Haak aan van 17 tot en met 24 september, één van die jassen past je vast wel!