Fotoselectie Ad Limina 2022

Tijdens het Ad Limina-bezoek van de Nederlandse bisschoppen van 7 t/m 13 november heeft fotograaf Ramon Mangold elke dag prachtige foto’s gemaakt om zo deze bijzondere bedevaart in beeld te brengen. Vanuit de parochies is er vraag om sommige van deze foto’s te mogen gebruiken in bijvoorbeeld het parochieblad of op de website. Daarvoor is nu een selectie beschikbaar.

De webformaten van de voor parochies beschikbare foto’s zijn te downloaden op deze pagina van rkkerk.nl.

Op de geselecteerde foto’s komen alle bisschoppen in beeld, zodat parochies in heel Nederland de beschikking hebben over een actuele foto van de eigen bisschop(pen) en verder geven ze een indruk van het Ad Limina-bezoek.
Deze foto’s mogen (uitsluitend) door de parochies worden gebruikt met vermelding van de volgende credit:
Foto: Ramon Mangold voor rkkerk.nl