Nieuwe voorzitter locatieraad

Ik denk dat ik mij niet aan veel mensen hoef voor te stellen maar ik doe het toch maar even. Mijn naam is Johan Neppelenbroek en afgelopen week is mijn benoeming als voorzitter van onze mooi Heilig Hart locatie officieel geworden en wel per 01.10.2022.

De laatste jaren heb ik binnen onze geloofsgemeenschap niet zoveel meer gedaan. Nu ik wat meer tijd heb, en mijn Coop periode heb afgesloten, heb ik er erg veel zin in om weer wat actiever te worden voor onze kerk. Onze heilig Hart locatie is voor mij altijd erg belangrijk geweest en nu nog steeds. Kerk zijn kunnen we niet alleen, dat moeten we samen doen. We hebben binnen onze geloofsgemeenschap enorm veel vrijwilligers die zich graag inzetten om onze gemeenschap draaiend en levend te houden. Bij die groep mensen wil ik mij graag aansluiten en daar waar ik kan een steentje aan mag bijdragen.

We gaan zeker geen gemakkelijke periode tegemoet. Als we om ons heen kijken sluiten er veel kerken. Ik denk dat wij met elkaar samen de verantwoordelijkheid en uitdaging hebben om onze Heilig Hart locatie levend en overeind te houden en ik hoop oprecht dat ik daar een bijdrage aan kan en mag leveren.