Vormselvoorbereiding

Op zaterdagavond 23 april 2016 zal er in Lemelerveld, het Heilig Vormsel aan de kinderen van groep 8 / ± 12 jaar worden toegediend.

Ter voorbereiding hierop worden er inhoudelijke en praktische ouderavonden georganiseerd, zodat u weet wat het Vormsel inhoud en hoe ouders en kinderen zich gaan voorbereiden op het Vormsel.

Wil uw kind het Vormsel doen, dan nodigen wij u uit op donderdagavond 29 oktober om 19:30 uur in het parochiecentrum te Lemelerveld. Als eerste zal er worden ingegaan op de inhoud van het Vormsel, dat wordt verteld door pastoraal werkster Riet Mulder. Rond 20:30 willen we verder gaan met de praktische ouderavond. De werkgroep verzorgt dit en hoort graag van u wanneer u wilt helpen met boekjes maken, versieren van de kerk enz. Formulieren hiervoor krijgt u per mail toegestuurd voorafgaand aan deze avond.
Deze avond kunt u, uw kind aanmelden voor het vormsel.

Wij achten uw aanwezigheid op deze bijeenkomst van groot belang.

Andere datums die u nu al kunt noteren:
Vrijdagavond 6 november : Sirkelslag voor de kinderen in het parochiecentrum.
Dinsdag 29 maart : Dagje Utrecht en kennismaking met Bisschop Woorts.
Zaterdag .. april 2016 : De Vuurproef Dedemsvaart
Vormsellessen voor de kinderen op maandagmiddag van 14:45-15:45 uur in het parochiecentrum 7, 14 en 21 maart, 4, 11 en 18 april en een afsluitende bijeenkomst 25 april.

De werkgroep Vormsel
Ramona Kampman, Sandra van der Tuin, Ilse Zijsveld en Marga ten Have