Vrijwilligersnieuws

Vrijwilligers komen en gaan…. Wim Schrijver heeft aangegeven met zijn werkzaamheden voor onze kerk te stoppen. Dit om gezondheidsredenen. Jammer voor hem want hij had er zo’n mooie afleiding aan. Wim heeft jaren onderhouds schilderwerk gedaan, hielp in de tuinploeg en was collectant. Later dit jaar zal afscheid genomen worden bij de jaarlijkse collectanten-vergadering. Wim, hartelijk dank voor je inzet en we hopen dat je samen met Hermien nog de nodige fietstochtjes kan ondernemen en genieten van het leven, zolang als het kan.
De groep die de livestream in de kerk verzorgt heeft versterking gekregen van Cor de Gooijer.
Cor is een handige jongen die overal inzetbaar is. We zijn heel dankbaar dat hij nu ook mee helpt zodat de vieringen vanuit de kerk bij de mensen thuis te volgen zijn.