Vrijwilligersnieuws

Het hele jaar door is er van alles te melden over wisselingen op het gebied van de vrijwilligers. Zo stoppen er mensen en mogen we gelukkig ook nieuwe mensen begroeten, zoals pas geleden bij de kerkversiering en de Caritas gebeurde. U kunt dat in hun eigen stukje lezen.
In dit artikel willen we Herman Ogink noemen. Hij heeft aangegeven om na 25 jaar te stoppen met zijn werkzaamheden op ons kerkhof. Hij heeft vele graven geholpen te graven en was wekelijks aktief om de begraafplaats er netjes bij te laten liggen. Hij vindt het nu welletjes geweest. Herman, bedankt voor je inzet en dat je nog lang met plezier op dit werk terug mag kijken.
De bezoekersgroep is heel blij met de komst van Angela Jansen. Het bezoeken van oudere en zieke parochianen is een werk van barmhartigheid, horen we vaak. Omzien naar elkaar is één van de peilers onder ons geloof. Angela, dank je wel dat je dit er bij wil gaan doen, naast je inzet op diverse andere terreinen binnen onze geloofsgemeenschap. En dat je er veel voldoening uit mag halen.
Verder nog een oproep voor hulp bij het beheer van ons parochiecentrum en mensen die willen helpen bij het koffie schenken op de zondagmorgen. Als we er alvast 2 personen bij hebben, ben je slechts eens per 6 weken aan de beurt. Vele handen maken licht werk.
En het wordt heel erg gewaardeerd door de koffie-drinkers.