Parochieblad niet online op website

Wij als locatieraad hebben samen met de redactie van het parochieblad besloten om voorlopig geen parochieblad op de site te plaatsen. Uit overleg en na onderzoeken blijkt, dat bijna alle informatie uit het parochieblad al op de site staat. Informatie die wel in het parochieblad te vinden is en niet op de site staan, mogen soms i.v.m. privacyregels niet geplaatst worden. Voorbeelden zijn verjaardagen van 80+’s en namen en adressen. Om dit wel te mogen publiceren schatten wij in, dat het vragen van toestemming en daarbij benodigde administratie meer belastend is t.o.v. van de ingeschatte voordelen.
Als er eventueel wel items zijn die in het parochieblad staan en ook op de website moeten komen, in achtneming van privacyregels, moet dit apart aangeleverd worden.

Locatieraad