Beheer parochiecentrum

Al bijna sinds jaar en dag beheren Riky Brok en Annie Dragt het parochiecentrum.

Nu heeft Riky aangegeven dat ze graag met het beheer wil stoppen.
Er zijn inmiddels een aantal zaken geregeld rond koffie schenken bij aktiviteiten van de Bond KBO en Zij Actief en rond de inkoop van de boodschappen.
We zoeken echter nog iemand die samen met Annie het algemeen beheer wil doen en waar werkgroepen de sleutel af kunnen halen.

Verder zoeken we nog een aantal mensen die op de zondag na afloop van de viering in de kerk, voor de koffie willen zorgen. Telkens met 2 personen. Een echtpaar of, zoals Mariet Sibelt en Betsie Koenjer gedaan hebben, als vast duo. Het koffie schenken is eens per 2 weken. Als er meer mensen helpen, kun je ook een poule maken om onderling te ruilen en ben je niet zo vaak aan de beurt. We hopen in ieder geval 3 koppels te kunnen maken. Het is altijd een heel gezellig gebeuren. Wie komt ons helpen?
Inlichtingen bij Annie Dragt (372670) of het secretariaat (371253).