Werkgroep JeugdHart stelt zich aan u voor

Even voorstellen:
Wij zijn in december 2021 gestart met de werkgroep JeugdHart.
De intentie van de werkgroep is om kinderen van groep 5 t/m 8 binnen uit de parochie, ongeveer 4x per jaar een gezellige middag te bezorgen, zodat zij een onderlinge band krijgen en na groep 8 doorstromen in de tienerclub.
De werkgroep bestaat uit: Pastoor Monninkhof, Fons en Indira Hulsman, Janneke Mulder, Fons Wanink, Ursula Langenkamp, Martin Haas en Lyda Hofhuis.
De werkgroep heeft voor de Kerst een Kerstgroet gebracht aan de kinderen van groep 5 t/m 8 in de vorm van een waxinelichtje. 2 april hebben we onze eerste gezellige middag gehad in het parochiecentrum, 33 kinderen deden mee aan spelletjes en hebben een happy stone gemaakt voor de kinderen in de Oekraïne die in Lemele verblijven en die waren er heel blij mee. Een warm welkom voor die kinderen die noodgedwongen in een vreemd land moeten verblijven. Nadien lekker patat met knakworst gegeten.Het was zeer geslaagd en we denken weer na over een volgende bijeenkomst. Nu weten jullie even wie we zijn en jullie horen nog meer van ons.

Groet van werkgroep JeugdHart