Vrijwilligersnieuws

Parochieblad bezorgen:
Donderdag 31 maart hebben we met de bezorgers van het parochieblad koffie gedronken in het parochiecentrum. Eindelijk kon het weer; even gezellig bijpraten. Dat is op z’n tijd heel belangrijk. Ingrid Brok en Marijke Hulsman konden zo ook met alle bezorgers kennismaken. Helaas was of kon niet iedereen aanwezig zijn want corona stak voor sommigen een spaak in het wiel. Tijdens deze bijeenkomst vertelde Tonnie Kogelman dat Joop na 36 jaar wilde stoppen met de bezorging van het parochieblad aan de Strenkhaarsweg. En als je dan toch bij elkaar aan tafel zit, is er snel een oplossing. Antoon Hondeveld zei dat hij de adressen van Joop er wel bij wilde nemen. Sneller kun je iets niet regelen. We hebben Joop (maar ook Tonnie) bedankt voor zijn inzet en danken Antoon dat hij dit erbij wil nemen.