Hulp gevraagd voor de voorbereiding van Actie Kerkbalans 2022

Beste mensen, vrijwilligers,

Op zaterdag 29 januari  willen we de kerkbalans-enveloppen nu wel gaan invouwen voor de actie, die op daarop ook van start gaat.

We beginnen ’s morgens om 10.00 uur in het parochiecentrum. We  kunnen op de 1,5 meter van elkaar werken. De inpaklijnen zullen we als zodanig opstellen. Ik ga er vanuit dat we bij voldoende hulp met de middag alles klaar kunnen hebben, mede gezien de ervaring van vorig jaren. Vele handen maken immers licht werk!

En natuurlijk is er koffie en thee!

Van de wijkvertegenwoordigers ga ik er van uit dat deze zoveel als mogelijk er zijn. Voor de overige vrijwilligers graag even aanmelden, maar ook zonder aanmelding wordt u komst op prijs gesteld.

Ik hoop dat er een aantal van u enige tijd beschikbaar wil stellen!

Met vriendelijke groet,

Leo Broeks, werkgroep kerkbalans