Nieuws van de bezoekersgroep

Nieuws van de bezoekersgroep!

Het gezicht van de bezoekersgroep, Anja Holterman is na 31 jaar i.v.m. gezondheidsproblemen, gestopt bij de bezoekersgroep.
Velen van u hebben rondom de verjaardag bezoek gehad van Anja of tijdens het ziekzijn een kaart ontvangen of bezoek gehad van Anja.
We zijn haar veel dank verschuldigd, ze heeft zich voor 100% ingezet voor de bezoekersgroep en was een zeer gewaardeerd lid en tevens contactpersoon van de bezoekersgroep.
We hebben tijdens een vergadering haar bedankt en afscheid van haar genomen.

Ik mag het stokje van haar overnemen.
Ik ben Marijke Nijenhuis -geen onbekende in de bezoekersgroep- sinds 2007 zit ik in deze werkgroep.

Wie zitten er nog meer in de bezoekersgroep:
Marinus v d Vegte
Gerry Boxebeld
Mien Westemeijer

Wat doet de bezoekersgroep?
Wij krijgen een lijst van de Parochie waarop alle parochianen staan van 80 jaar en ouder.
Vanaf je 80ste kun je rondom je verjaardag een bezoekje van iemand van de leden van de bezoekersgroep verwachten.
Dit doen we elk 5 jaar, dus als je 80 wordt, 85, 90, 95 en hopelijk ook nog eens 100.
Daarnaast sturen we een kaartje wanneer we weten dat iemand ziek of overleden is.
Wij kunnen ook parochianen bezoeken als ze ziek zijn of behoefte hebben aan een praatje, maar we komen niet ongevraagd. Als u het op prijs stelt kunt u het parochiesecretariaat bellen, of een mail sturen en zij geven aan mij door dat er iemand ziek is of een bezoekje op prijs stelt.

Ook kunnen we nog nieuwe vrijwilligers gebruiken in de bezoekersgroep.
Het zou mooi zijn als we nog 1 of 2 nieuwe leden erbij krijgen.
Mocht u zich in willen zetten voor de zieke, eenzame en jarige medeparochianen, meldt u zich aan bij het Parochiesecretariaat.

Graag tot ziens!

Hartelijke groet,