Eerste resultaat actie kerkbalans 2021

Afgelopen week zijn we met de werkgroep kerkbalans bijeen geweest om de kerkbalans brieven te openen.

Nu de avondklok verzet is naar 22.00 uur konden we beter bekijken dat we het werk konden afronden.
Geheel coronaproof zijn we in de grote zaal aan het werk geweest om de opbrengst te inventariseren.
Na alle tellingen zijn we op een bedrag uitgekomen van ruim € 62.000.
Dit is een paar duizend euro minder dan vorig jaar.
Maar dit bedrag is met minder formulieren dan vorig jaar tot stand gekomen.
Meer dan 140 formulieren zijn er minder dan vorig jaar terug gekomen toen deze nog aan huis werden opgehaald.
Doordat we op dit moment nog geen zicht hebben op wat er binnen gekomen is zonder een terugmeldingsformulier is de voorspelling moeilijker te maken.
Pas als alles ook ingevoerd en verwerkt is kunnen we de definitieve opbrengst bekend maken.
Toch zijn we als Heilig Hart kerk zeer tevreden met deze bijdrage en de deelname van onze parochianen.
Onze dank gaat dan ook uit aan allen die de actie mogelijk hebben gemaakt.

De locatieraad en werkgroep kerkbalans