Kerstvieringen in de kerk. Let op: wijziging voor kerstavond!!!

Ondanks de coronaperiode zetten velen zich in om de vieringen in onze geloofsgemeenschap zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ook de vieringen voor Kerstmis en de oudejaarsviering zijn inmiddels voorbereid.
De vieringen mogen door 30 kerkgangers bezocht worden. Voor kerstavond 24 december 21.00 uur woord-com. viering (M. klein Overmeen), wordt de viering alléén met medewerkers gehouden. Dus zonder publiek!!! Vanaf ongeveer 20.30 uur zingt het koor Voices wat kerstliederen, om 21.00 uur begint de kerstviering zonder publiek. Dit alles kunt u volgen via de livestreamOm e.e.a. zo goed mogelijk te laten verlopen zal men zich voor de kerstviering, de Gebedsdienst van 1e kerstdag 9.00 uur (werkgroep), de eucharistieviering van 27 december 9.00 uur (pastoor Monninkhof) én de oudejaarsviering van 31 december 19.00 uur (werkgroep) op moeten geven.

Men kan zich maar voor één van deze vieringen opgegeven.

Vol is vol.
Op maandag 21 december ’s avonds van 19.00 uur tot 21.00 uur kunt u zich telefonisch aanmelden voor één van deze vieringen.

De telefoonnummers zijn 371253 of 370035.

Uiteraard zijn alle vieringen ook via livestream te volgen.

Zo willen we ondanks de beperkte mogelijkheid 'samen' kerk zijn.