Kamerkoor Pro Musica

Op zaterdag 21 april a.s. geeft Kamerkoor Pro Musica zowel ’s middags als ’s avonds een concert in “De Fontein” te Den Ham. Samen met organist Gerrit Hoving voert het koor een gevarieerd en sfeervol programma uit met composities van o.a. Hassler, Bach, Mozart, Duruflé en Brewer.

Kamerkoor Pro Musica, opgericht in 2014, bestaat uit een enthousiaste groep zangers uit met name de regio noordoost Overijssel en uit Den Ham, waar het koor haar repetities heeft. Onder leiding van dirigent Rolf Drost leggen zij zich toe op stijlvolle uitvoeringen van inspirerende muziek vanaf de middeleeuwen tot in de twintigste eeuw, bij voorkeur op sfeervolle locaties. Zo hebben zij al concerten gegeven in Hellendoorn, Nijverdal, Hengelo, Raalte en Zwolle.

Gerrit Hoving studeerde orgel en kerkmuziek aan de conservatoria te Zwolle en Enschede bij resp. Theo Jellema en Gijs van Schoonhoven. Hij is als kerkmusicus verbonden aan de Grote of Oude Cyriacuskerk te Dalfsen, heeft een lespraktijk en concerteert regelmatig als solist of als begeleider. Tevens volgt hij een opleiding tot orgeladviseur.

Locatie: “De Fontein”, Marleseweg 15 in Den Ham Aanvang: 16.30 uur en 20.00 uur

Kaarten zijn verkrijgbaar bij koorleden of te bestellen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

€ 10,- in de voorverkoop, € 12,50 aan de zaal, € 5,- jeugd t/m 16 jaar Het bestellen van de kaarten kan tot vrijdag 20 april 2018.