Ruiming graven

Alle rechthebbende van graven op ons kerkhof, waarvan het grafrecht op 1-1-2019 verloopt, zijn tweemaal door de werkgroep kerkhof schriftelijk benaderd. Dit met het verzoek om aan te geven of zij het grafrecht met 10 jaar willen verlengen of dat de parochie over mag gaan tot ruiming van het graf in 2019. Van de meeste rechthebbende hebben we een bericht ontvangen, hiervan hebben zo’n 80 mensen aangeven dat het graf volgend jaar geruimd mag worden. Van rechthebbende van 18 graven hebben we tot nu toe geen reactie gehad. Om toch met hen in contact te komen, hebben we bij deze graven een bordje geplaatst met het verzoek contact met ons op te nemen. Hiermee voldoen we aan de regels dat de parochie alles in het werk heeft gesteld om de rechthebbende te achterhalen. Indien er niet gereageerd wordt, mag de parochie overgaan tot ruiming van het betreffende graf in 2019.