Tentoonstelling Maria

Speciaal voor pastores en hun parochianen, al dan niet actief bij de geloofsgemeenschap betrokken, organiseert de Faculteit Katholieke Theologie een Inspiratiedag.

Het wordt een gezellige en gevarieerde dag, in een mooi museum, gelegen in het historische centrum van Utrecht.

Ter inspiratie geven we u een aantal verrassende inzichten en doorkijkjes in de rijke traditie van vroomheid en geloof rond Maria & suggesties hoe Maria-devotie thuis of in uw parochie vorm gegeven kan worden.
Natuurlijk is er ruim de tijd om de tentoonstelling te bezoeken.

Met medewerking van Marian Geurtsen, deskundige op het gebied van rituelen en vroomheid (en auteur van Zalig gebakken. Verhalen, recepten en tradities uit heel de wereld van Driekoningen tot Sinterklaas).

De feiten op een rij:

WANNEER  11 mei 2017, 10.00-16.00
WAT             Maria ervaren en beleven
WAAR          Museum Catharijneconvent
                     Lange Nieuwstraat 38, 3512 PH Utrecht

KOSTEN      €35 per persoon (inclusief koffie, thee,
                     lunch, museumbezoek en materialen)

U kunt uzelf en eventuele andere personen aanmelden
via de link onder dit bericht.