Opbrengst kerkbalans 2017

Zoals elk jaar komen er deze maand nog wel aantal kerkbalansenveloppen binnen of er wordt direct over gemaakt zonder dat er een antwoordformulier terugkomt.

Dus:

Mocht u het vergeten zijn om aan de kerkbalans mee te doen;  het kan het hele jaar nog. Van harte aanbevolen in ieder geval.

Onze locatie kan het goed gebruiken om de dagelijkse gang van zaken te blijven organiseren. Daarnaast hebben we, zoals het er nu naar uit ziet, een behoorlijke investeringsagenda voor dit jaar staan.

Ik wil, namens pastoraatgroep en locatieraad, iedereen hartelijk bedanken voor zijn of haar bijdrage en speciaal de wijkvertegenwoordigers met hun helpers voor hun inspanningen om deze actie weer te doen slagen.

Samen de schouders eronder om van onze Heilig Hart van Jezus kerk ook een kloppend hart te laten zijn in Lemelerveld. Laat dat onze drijfveer zijn en blijven.

Dank u wel!