Katinka Bedankt

Onlangs heeft Katinka Haas besloten om met de voorbereidingen van de Eerste H. Communie te stoppen. Haar besluit heeft ook te maken met de clustervorming rondom de sacramenten binnen de Emmanuëlparochie. In de toekomst zal het er allemaal anders uit zien, gezien de terugloop in kerkbezoek alsmede de deelname aan de sacramenten. Er zullen vanaf oktober gezinszondagen worden georganiseerd, daarover leest u t.z.t meer.

Afgelopen week hebben we Katinka Haas bedankt voor haar jarenlange inzet voor de Eerste Communie. Katinka heeft ongeveer 6 jaar lang alle lessen ter voorbereiding op de Eerste Communie op zich genomen. Ze was erg leuk in de omgang met de kinderen en die vonden het altijd maar wat leuk als ze weer naar de les mochten. Er was geen voorbereidingswerkgroep meer en dus deed ze naast de lessen samen met Pastor Marga Klein Overmeen ook de organisatie rondom de Eerste Communie, van ouderavonden tot broodviering, versieren kerk enz. Katinka bedankt!