Huldiging vrijwilligers tijdens H. Hartfeest op 18 juni

Als vanouds willen we op het patroonsfeest van onze geloofsgemeenschap de vrijwilligers in het zonnetje zetten. Met name hen die dit al 25 of 50 jaar doen.
Na de viering van zondag 18 juni zullen 7 personen worden gehuldigd.
Cor de Gooijer, Ineke Groot Koerkamp, Angela Jansen, Jan Jansen Holleboom, Jeanette Sibelt en Mariet van der Vegte zetten zich al 25 jaar vrijwillig in.
Dat doen/ deden ze o.a. in het bestuur, beheer, M.O.V., als lectrice en op het secretariaat.
Annie Velthuis neemt nu afscheid als vrijwilligster. Ze heeft zich maar liefst 50 jaar ingezet, o.a. als lectrice en wijkvertegenwoordiger.
U ziet het, zomaar een greep uit de vele soorten werkzaamheden die onze locatie maakt tot wat het nu is. We prijzen ons gelukkig met zoveel inzet en trouw.
We hopen vele mensen welkom te heten in het parochiecentrum. Zo kunnen we laten merken dat we samen parochie zijn.